مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 آذر 1401 ساعت 16:302022-11-22سياسي

آغاز طرح راهداری زمستانی گیلان/ آماده باش 542 راهدار در محورهای کوهستانی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از آغاز طرح راهداری زمستانی از اول آذر خبر داد و گفت: 60 اکیپ راهداری با 391 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک در این طرح حضور دارند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از آغاز طرح راهداری زمستانی از اول آذر خبر داد و گفت: 60 اکیپ راهداری با 391 دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک در این طرح حضور دارند.

غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، از آغاز طرح راهداری زمستانی در استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: اکیپ های راهداری زمستانی از اول آذر در محورهای کوهستانی و برفگیر مستقر شدند.

وی با بیان اینکه 60 اکیپ راهداری با 542 نفر نیروی راهدار آماده اجرای طرح راهداری زمستانی هستند، گفت: برنامه ریزی لازم برای راهداری زمستانی در طول راه های حوزه استحفاظی گیلان صورت پذیرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه 39 راهدارخانه ثابت(شامل ادارات شهرستانی راهداری و حمل و نقل جاده ای) و 18 راهدارخانه سیار در سطح استان فعال شده است، اضافه کرد: 391 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین آماده اجرای طرح راهداری زمستانی هستند و راهدارخانه های استان نیز در حد امکانات موجود تجهیز شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح راهداری زمستانی گیلان/ آماده باش 542 راهدار در محورهای کوهستانی

آغاز طرح راهداری زمستانی گیلان/ آماده باش 542 راهدار در محورهای کوهستانی